Translate

piątek, 8 lutego 2013

Moje łupy biedronkowe

Witam kolejny raz w ciągu dzisiejszego dnia :). Chciałam się podzielić tym co upolowałam w Biedronce :). Tak jak mówiłam zaopatrzyłam się w odżywkę do rzęs z Eveline 


Mam nadzieję że zadzieją się u mnie na rzęsach wszystkie te dobrodziejstwa , o których czytałam ;)

Przeglądałam te wszystkie promocje i jednak zrezygnowałam z lakierów bo jakoś nie znalazłam odpowiedniego koloru dla siebie , na rzecz "perfjumików" z Adidasa 

Ja się domyślacie ten z zielonym korkiem dla mnie a z czarnym dla ślubnego :) każdy za 15,90 (chyba :/)

No i to na tyle jeżeli chodzi o moje łowy. Z racji oszczędności, niestety, nie kupiłam nic innego bo w zasadzie wszystko co potrzebuję to mam ale gdybym mogła zaszaleć bardziej to pewnie jeszcze kupiłabym jakieś masełka do ciała i może jakieś żeliki pod prysznic :P.

A Wy co upolowałyście w swoich Biedronkach? 

Pozdrawiam LaFaMi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz