Translate

poniedziałek, 25 marca 2013

BURDA 3/2013 i 4/2013


Kolejna długaśna przerwa w świecie blogosfery za mną :/. 

Nie jestem zadowolona z takiego obrotu spraw :/ ale wraz z „nadejściem” wiosny postanowiłam zmienić swoje podejście i odrobić zaległości. 
Ten weekend jeszcze sobie odpuściłam bo ślubny miał urodzinki 21 marca i w sobotę mieliśmy gości więc trzeba było do siebie dojść po imprezie i ogarnąć mieszkanie. Dziś jednak, po powrocie z pracy, mam w planach dokończyć zaczętą spódniczkę i w następnej kolejności obrobić moje nowe zasłonki do sypialni tak co na Święta zawisną w oknach :). Oczywiście nie omieszkam zaprezentować efektów :).

Póki co dziś chciałam się z wami podzielić recenzją zeszłomiesięcznej czyli 3/2013



 i nowej czyli 4/2013BURDY. 



Wiem że nr 3/2013 macie już dawno przerobiony i uważacie go za przestarzały ale co tam :P.

Model, który najbardziej przypadł mi do gustu to spódnica (nr 123) ze strony 22.


 Jest idealna na wiosnę, lato i jesień w zależności od dodatków. Przewiewna i wygodna. 

 Poza tym bardzo odpowiada mi wykrój bluzki, który jest opisany w szkole szycia dla początkujących.


 Co prawda raczej nie użyłabym do jej uszycia takiej koronki ale to nie odbiera uroku prezentowanemu modelowi.

Podoba mi się jeszcze spódnica ołówkowa w kwiatki


 ale to niestety pozostanie tylko w sferze moich marzeń :P ponieważ moja figura wygląda niekorzystnie w takich modelach :P. 

Jak zwykle znalazło się miejsce na kramik z pomysłami na wzbogacenie wyglądu naszych ubrań


 a także kilka pomysłów na świąteczne dekoracje :) 


No i żeby nie było :P, zapowiedź kolejnego numeru, który prezentuję niżej :P




Jeżeli chodzi o Burdę 4/2013 to najbardziej urzekła mnie prosta sukienka ze ślicznie zdobionym dekoldem na wzór naszyjnika. 

 Jest to bardzo elegancki i wygodny model, który przypadł do gustu wielu z Was jak czytałam recenzje :)
Ale to chyba jedyny model jaki być może uszyję :P kiedyś tam ...


Świetny propozycja oryginalnego naszyjnika:).

Zapowiedź kolejnego nr „szycie krok po kroku”, które w kioskach od 27 marca więc proszę nie zapomnieć się zaopatrzyć. Ja na pewno to zrobię.


W tym numerze możemy znaleźć kilka modeli dla Panów dużych i małych ale mnie nic na kolana nie rzuciło więc nie daję fotki :P.
 
No i z niecierpliwością czekamy na kolejny nr naszej uroczej „przyjaciółki” :)



 Wszystkie fotki są skanami z Burdy nr 3 i 4 / 2013

Serdeczne uściski i milion całusków
Pozdrawiam LaFaMi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz