Translate

sobota, 2 marca 2013

Zaproszenie ;)

Witajcie dziewczyny i chłopaki :)

na-pulpit.com


Dziś chciałam Was zaprosić na mojego drugiego bloga , gdzie zamieściłam istotne informacje na temat nowych promocji dotyczących zakupu wczasów :D.

U mnie dziś piękna, słoneczna pogoda !!! Na termometrze w słońcu 12 stopni na plusie :D. Aż chce się wyjść z domu i zaczerpnąć świeżego powietrza.

Nie ma co ukrywać że wiosna się zbliża wielkimi krokami z czego się bardzo cieszę. Nie mogę się doczekać kiedy wreszcie pochowam zimowe ubrania i buty.

Jest to też dobry czas nad pomyśleniem i zaplanowaniem urlopu :).
 Mam nadzieję że mój drugi blog pomoże Wam podjąć decyzję i ułatwi wybór sprawdzonej oferty.

ZAPRASZAM na



mensite.pl


Pozdrawiam cieplutko
LaFaMi


2 komentarze:

  1. No proszę i nawet samolot KLM :D To tak chyba specjalnie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń