Translate

środa, 3 kwietnia 2013

Diana 2/2013 Szycie bez tajemnic

Witajcie

Za oknem nadal śnieżyca a mnie już szlag trafia :/. Mam dość na maksa tych ciężkich, zimowych ubrań i kozaków. Chcę w końcu zacząć nosić sukienki, spódnice, żakiety i zwiewne tuniki :P... Chcę aby ulice stały się w końcu kolorowe i żeby ludzie wreszcie zaczęli się uśmiechać.

Wczoraj w drodze powrotnej z pracy do domu, weszłam do Empiku z zamiarem kupienia nowego numeru "Szycie krok po kroku" ale po krótkim namyśle zdecydowałam się na inną gazetę. Jest to "Diana - Szycie bez tajemnic!" Kiedyś już kupiłam jakiś nr ale nie zachwycił mnie na tyle abym została regularnym nabywcą :) natomiast ten nr zachęcił mnie prostymi i nieskomplikowanymi wykrojami, pozwalającymi "ubrać się" na wiosnę (jeżeli takowa przyjdzie :/) i lato. Oto kilka skanów z mojego nowego nabytku.



Prosty krój i ciekawy wzór


Latooo .....




Latooo ....


Może w końcu nie będę musiała się tak męczyć z upinaniem zakładek :), zrobię odpowiedni wykrój i potem tylko szyć :)... W kolejce czekają jeszcze 2 materiały a wkrótce zaprezentuję moją ostatnią wypocinkę na ludziu czyli na mnie :)

Dwa główne modele, z których jestem najbardziej zadowolona :), są proste i pasują na każdą okazję .

Co prawda nie jest to aż tak "bogata" gazeta jak Burda, która zawiera jeszcze mnóstwo pomysłów i porad ale co tam. Cena 9,90 nie jest jeszcze na maksa zaporowa tym bardziej że raczej nie mam w planach jej regularnie kupować, chyba i tak się skuszę na Szycie krok po kroku :P. To już tak bardziej z chęci posiadania i z przyzwyczajenia niż z potrzeby :P...


Pozdrawiam
LaFaMi










2 komentarze:

  1. Lato....
    ja też już chce lato
    rany jak czytam co piszesz to mnie jeszcze szlag nie trafia, a powinien :P
    Ja w ogóle nie wychodzę chyba, że muszę.
    Ja tam nie znam tych gazet, ale może sobie kupię hm a napisz mi jak tam jest z wykrojem? podobnie jak w burdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)ja też staram się wychodzić tylko jak muszę, przedszkole- praca- ewentualnie sklep i dom.
      A co do Diany to arkusze z wykrojami praktycznie takie same i opisy "szyciowe" w zasadzie też bardzo podobne.
      Teraz zanim się kupi jest możliwość przejrzenia prasówki np. w Empiku więc możesz na miejscu zdecydować czy warto czy nie warto kupić
      Pozdrawiam LaFaMi

      Usuń