Translate

sobota, 6 kwietnia 2013

Prezentacja uszytku na ludziu

Dobry :)

Obiecałam prezentację mojego ostatniego uszytku na ludziu. Tak więc prezentuję :):

Przodek

Boczek raz (z ręką :P)

Boczek dwa (bez ręki :P)

Zadek

No i jak? Co sądzicie?
 Ja osobiście uważam że nie wyszło najgorzej :), nawet aż tak bardzo mnie nie pogrubia ten krój :P a zasługą tego jest pasek, który podkreśla talię ;), tak mnie się przynajmniej wyduje. ( Nie ma to jak połechtać sobie samodzielnie ego :P)

Pozdrawiam
LaFaMi






13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe fajnie ją sobie sknociłaś:):):):)

      Usuń
    2. Wcześniej spytałaś gdzie ją upolowałam więc odpowiadam iż sama ją uszyłam :) natomiast nie wiem jak się odnieść to następnego komentarza ponieważ ogólnie wiadomo iż "sknociłaś" oznacza zepsułaś no chyba że coś się zmieniło i w ten sposób wyrażasz swój zachwyt ;) (oczywiście proszę to traktować z przymrużeniem oka ;)) W każdym bądź razie dziękuję za komentarz :)
      Pozdrawiam LaFaMi

      Usuń
  2. Fajnie wyszła. Pasek usztywniałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), paska nie usztywniałam ponieważ wg mnie materiał tego nie wymagał chociaż jak teraz patrze na te zdjęcia z tyłu to widzę iż troszku się marszczy... hmmm...
      Pozdrawiam LaFaMi

      Usuń
  3. super, świetnie leży i podkreśla ci talię, założyłabym do niej jakąś bluzeczkę w soczystych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki bardzo :), nieskromnie stwierdzam że jest to zdecydowanie bardziej udany model niż ostatnia spódnica, którą uszyłam z zasłonki i pewnie jej więcej nie założę :P
    Pozdrawiam LaFaMi

    OdpowiedzUsuń
  5. witam coi używasz z tą kozieradką szampon czy jakąś wcierkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna spódniczka i świetnie na Tobie leży :) więc nic dziwnego , że masz takie odczucia :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze leży spódniczka !! Z góry przepraszam za prywatę, ale potrzebuje pomocy w rozreklamowaniu FrontPage https://www.facebook.com/pracowniaODE
    Będę wdzięczna za każde polubienie, bardzo mi na tym zależy, to pracownia mojej koleżanki, pewnie każdy z Was wie jak początki potrafią być trudne, pozdrawiam serdecznie. Pracownia ODE

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) ostatnio uszyłam baardzo podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. REWELACJA! uwielbiam taki fason :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. MEGA!!! Wyszła przepięknie!!! :)

    OdpowiedzUsuń