Translate

czwartek, 20 grudnia 2012

Burda 1/2013 ,nareszcie :)

Witajcie. 

W końcu w wirze przedświątecznych przygotowań i całego "świątecznego bałaganu" znalazłam chwilkę żeby odsapnąć i przysiąść do nowej Burdy.



W tym numerze, za pomocą proponowanych fasonów, możemy cofnąć się w lata 50 i 60. Pokazują one że moda wraca i po lekkim liftingu idealnie dopasowuje się do obecnie panujących trendów.



Bardzo lubię cykl po mojemu "zrób to sam". W tym numerze między innymi jest instrukcja jak zrobić torbę a konkretnie jak zrobić na tej torbie nadruk dłoni, które są obecnie modne.


Z cyklu "wieczorowo" wybrałam następujące modele, które bardzo przypadły mi do gustu. Są  proste w swej formie i proste do uszycia ale bardzo eleganckie i idealnie nadające się na wyjście sylwestrowe.







W naszej kochanej Burdzie znajdziecie również wiele przydatnych porad:




Ciepło, modnie i wygodnie czyli mój styl "podomkowy" :) "Lubię to" :P





Jak obiecali tak uczynili i podali propozycje strojów karnawałowych. Nie ukrywam iż czekałam na te propozycje z niecierpliwością ponieważ u mojej córci w przedszkolu balik zbliża się wielkimi krokami i miałam nadzieję na jakąś podpowiedź ale powiem szczerze... szału nie ma :/. Owszem fajne te stroje ale niestety ani mi ani mojej córci nic szczególnie nie rzuciło się w oko.



 No i co widzę? Nasza kochana Marchewkowa i jej cenne porady. Bardzo lubię jej bloga i cieszę się jej sukcesami.


Mam nadzieję że każda z Was znajdzie coś dla siebie w tym numerze i czekamy z niecierpliwością na kolejny numer który:


Baju, baju
LaFaMi






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz