Translate

piątek, 14 grudnia 2012

Mój zestaw ratunkowy nr 2

Witam .

Wiem że dziś wyszedł nowy nr Burdy i może powinnam o nim pisać ale postanowiłam że jednak przełożę to na po weekendzie, jak się dokładnie zapoznam z propozycjami, przeanalizuję  wszystkie kreacje i wybiorę najciekawsze dla mnie. Wtedy podzielę się moimi przemyśleniami na temat zakupionej dziś gazetki :).

A tym czasem zima jak widać zagościła na dobre, przynajmniej u nas i jakby nie patrzeć moja skóra to odczuwa a zwłaszcza wrażliwe okolice oczu i jak obiecałam dziś prezentuję mój zestaw ratunkowy nr 2. 



Mimo iż mam raczej cerę mieszaną to często dopada mnie suchość pod oczami, że tak to nazwę. Dolne powieki lekko puchną i robi się na nich taka sucha skórka , która swędzi i pobolewa. Dopada mnie to głównie w okresie jesienno – zimowym ale już nauczyłam się z tym walczyć :)
Broń jest niezwykle skuteczna i szybko działająca. Ostatnio właśnie stoczyłam kolejną udaną walkę.

 
 MAŚĆ Z WITAMINĄ  A: stosować ją można 1-2 razy na dobę, jest bez recepty, można ją przechowywać w apteczce (temp. max do 25 stopni C) Cena ok. 5,00 zł do kupienia w aptece.
Na noc: na całą twarz nakładam nawilżający krem na noc i pod oczy aplikuję maść z witaminą A. Ten specyfik jest po prostu cudowny. Bardzo skuteczny i mega wydajny. Wklepuję ją na noc ponieważ maść zostawia taką tłustą i widoczną poświatę pod oczami a poza tym nie przykrywam jej makijażem i dzięki temu skóra chłonie same dobrodziejstwa jakie oferuje ta maść.  



 KREM DO TWARZY OILATUM Soft: bezzapachowy, zawiera min.parafinę. Można go stosować bez względu na wiek (już od 1 miesiąca życia), polecany dla skóry bardzo suchej i podrażnionej. Nawilża i regeneruje naskórek, łagodzi podrażnienia i zmniejsza uczucie swędzenia. Cena ok. 19,00 zł  za 75g (jest jeszcze mniejsza wersja, 40g za ok.11,00 zł) Oprócz aptek można dostać te kosmetyki również w Rossmannie ale ja kupuję zawsze w aptece ponieważ akurat tam są tańsze, przynajmniej w moim mieście.
Na dzień: na całą twarz nakładam odpowiedni krem a pod oczy wklepują krem, który zapożyczam od mojej córci mianowicie chodzi o Oilatum do twarzy. Doskonale się wchłania, i cudownie łagodzi podrażnienia . Jest to krem dla dzieci, które mają bardzo delikatną skórę dodatkowo jest hypoalergiczny więc idealnie nadaje się na cienką i wymagającą szczególnej opieki, skórę pod oczami. Krem nie zostawia żadnej poświaty jak wyżej wymieniona maść więc spokojnie można nakładać na posmarowaną skórę makijaż aczkolwiek jeżeli mnie dopadają tzw. „suchoty” to w trakcie wykonywania makijażu staram się omijać te okolice aby dodatkowo nie obciążać podrażnionej skóry.  

 www.ziaja.com
 Jeżeli nie posiadam "suchotów" to stosuję krem pod oczy i na powieki: Ziaja z oliwką. Tani i dobry :)




Oprócz tego w okresie późnej jesieni i zimy, kiedy skóra nam się wysusza od wiatru, klimatyzacji bądź kaloryferów , przynajmniej 2 razy w tygodni staram się stosować maseczki nawilżające na twarz, szyję i dekolt. Moim nr 1 jest maseczka nawilżająca z AA , kosztuje ok. 3,20 zł i sprzedawana jest w podwójnych saszetkach więc starcza na 2 razy. Ostatnio odkryłam również maseczki  Rossmanna Rival de Loop  , które kosztują ok. 1,70 zł i również są sprzedawane w podwójnej saszetce czyli na 2 razy.



Oko, to chyba wszystko co chciałam przekazać na ten temat. Dziś u mojej córci w przedszkolu Jasełka , w których występuje więc lecę się szykować. Odezwę się pewnie dopiero po weekendzie bo jak zwykle zapowiada się dosyć intensywnie więc życzę Wam miłego wypoczynku weekendowego i trzymajcie się cieplutko. :*


Pozdrawiam LaFaMi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz