Translate

piątek, 28 grudnia 2012

Kto handluje "silną wolą"? Chętnie kupię ...

Halo halo to zaś jo :)


Czy ktoś zna jakąś dietę CUD, która pozwoli mi do Sylwestra zrzucić jakieś 5 kg, które przytyłam (takie mam wrażenie) przez te Święta???
Wczoraj przeglądając internet, natrafiłam na bardzo drażliwy dla mnie temat. 

"Dietetyczne hity i porażki 2012 roku" - Onet
http://zdrowie.onet.pl/fotogalerie/dietetyczne-hity-i-porazki-2012-roku,5354810,0,foto-male.html

No i zaczęły się rozmyślania, analizy i użalanie się nad swoim wyglądem ( z ciasteczkiem maślanym :P), który nie ma się co oszukiwać, odbiega od lansowanego ideału. Niestety matka natura poskąpiła mi zdolności beztroskiego obżerania się i wyglądania jak super modelka buuuuuuu :(

To jest po prostu jakaś totalna maskara :/, do tej pory czuję się jakbym dopiero co wstała od stołu świątecznego. Jestem napełniona po brzegi , jeżeli tak to mogę określić.
Kto mi pozwolił tyle zjeść tym bardziej że przez całe Święta miałam mega katar i dopiero wczoraj jako tako zaczęłam rozpoznawać jakieś smaki? Człowiek ma to do siebie że wcina po prostu z tzw. "chamstwa" bo przecież wszystkiego trzeba spróbować żeby mama czy teściowa nie czuła urazy albo żeby się nie zmarnowało albo " musicie to wszystko zjeść bo mi się to w lodówce nie pomieści..." itd. 

JESTEM W CIĄŻY !!! CIĄŻY SPOŻYWCZEJ ma się rozumieć !!!

Jakieś 2 lata temu stosowałam dietę Dukana . Mimo wielu kontrowersyjnych opinii zarówno tych dobrych jak i złych, postanowiłam spróbować. Udało mi się schudnąć ok 17 kg w ciągu 7 miesięcy. Czułam się wspaniale w swojej skórze. W trakcie diety robiłam 2 razy odpowiednie badania i wyniki miałam książkowe więc należę zdecydowanie do tych osób, które chwalą i będą polecać tą dietę. Niestety jak to ze mną bywa, nie jestem do końca konsekwentna i że tak powiem " olałam" ostatnią fazę tej diety no i jakby nie patrzeć parę kg ponownie mi przybyło :(. Źle się z tym czuję i wiem że powinnam się wziąć za siebie ale z lenistwa tego nie robię. No i teraz jeszcze te obżarstwo świąteczne... 

Kto chce sprzedać 10kg silnej woli? Chętnie kupię ...

Pozdrawiam  LaFaMI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz