Translate

czwartek, 24 stycznia 2013

Burda 2/2013

Hej

W końcu postanowiłam się zabrać za ten nr. Jak dla mnie szału nie ma :/.



Kupiłam ją w ciemno , nie przeglądając wcześniej projektów bo z reguły jest tak że w każdym numerze znajdę przynajmniej kilka propozycji , które przypadają mi do gustu a tu zonk :/. No ale cóż. Skoro już ją mam, to trzeba ją zaakceptować i podzielić się z Wami mini fotorelacją tego numeru.

Zbiór wszystkich propozycji.


Fajna propozycja na nadanie odrobiny  koloru naszym ubraniom.


Coś dla kreatywnych.


Propozycje na zbliżające się Komunie (chociaż jak dla mnie to chyba troszku za prędko), szczerze jednak wątpię aby ktoś z nich skorzystał bo nie są powalające a teraz coraz częściej zdarza się tak, że wszystkie dzieci muszą mieć jednakowe stroje pod czym akurat się podpisuję obiema rękoma





















Jak zwykle przegląd kosmetyków i w tym numerze perfum.



No i na koniec dwa projekty, które jako tako zwróciły moją uwagę

Bardzo modne w nadchodzącym sezonie połączenie czerni z bielą. (Ja osobiście zrobiłabym spódnicę całkiem maxi bądź taką do kolana, proponowana długość mnie nie zadowala)


Fajne szorty. Jak wreszcie schudnę i będę mieć tak zgrabne nogi jak ta modelka na zdjęciu to sobie takie uszyję :).

Z niecierpliwością czekam na kolejny nr, w którym mam nadzieję, znajdę zdecydowanie więcej inspiracji.





Pozdrawiam LaFaMi

1 komentarz:

  1. Coś mi poprzestawiało zdjęcia :/... ale jest w miarę czytelnie więc mam nadzieję że to Wam nie popsuje przyjemności z czytania tego posta.
    Pozdrawiam i całuję

    OdpowiedzUsuń