Translate

wtorek, 29 stycznia 2013

Dukan, placuszki otrębowe

Witam Wszystkich :)

Jak obiecywałam postaram się Wam przedstawić parę przepisów stosowanych w diecie Dukana , którą stosuję. 
Dziś chyba najprostsze "danie" :) czyli Placuszki Otrębowe. Można je spożywa w każdej fazie diety. Spożywam je jako małą przekąskę albo dodając np twarożek jako treściwszy posiłek.

Oryginalny przepis wg Dukana nie bardzo mi odpowiada więc zmodyfikowałam go na swoje potrzeby i teraz bardziej mi pasuje konsystencja oraz starczają mi np. na 2 lub 3 dni. Po co się z tym marasić codziennie jak można zrobić zapas i trzymać w lodówce :P. 

A więc: do miski daję jeden serek homogenizowany, naturalny z Biedronki, 2 jajka, 3 kopiaste łyżki otrębów owsianych i 2 łyżki otrębów pszennych. Płaska łyżeczka proszku do pieczenia i odrobina sody oczyszczonej. Wg uznania dodajemy słodzik w tabletkach, który ja rozpuszczam w niewielkiej ilości gorącej wody ( na taką porcję rozpuszczam ok 13 tabletek bo lubię słodkie :P ).

 Wszystkie składniki mieszam na jednolitą masę i do smażenia.


 Patelnię (smażę na takiej do naleśników), nacieramy troszkę oliwą z oliwek (używam ręcznika papierowego). 
Nakładamy łyżką placki i na małym ogniu smażymy z każdej strony. 



A oto efekt końcowy :):







Z racji ilości otrąb użytych w przepisie, nie należy spożywać więcej niż 3 placuszki dziennie i raczej już nie dodawać też otrębów do innych posiłków.


Pozdrawiam LaFaMi ;*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz