Translate

niedziela, 25 listopada 2012

12 przykazań modnej 30+ z przymrużeniem oka ;)


Witam.
Wczoraj , przeglądając internet, natrafiłam na ciekawy artykuł na Wirtualnej Polsce, który zaintrygował mnie tytułem mianowicie : "Czego nie powinna nosić trzydziestolatka?". Z racji tego iż zaliczam się do ww. grupy wiekowej postanowiłam zapoznać się z dwunastoma przykazaniami :D

Wprowadzenie do tematu:
"Czy wiek ma wpływ ma modę? W określonych sytuacjach – na pewno. Z rozwagą swój codzienny strój powinna dobierać zwłaszcza kobieta, która przekroczyła trzydziestkę. Oczywiście, jeśli należysz do tego grona, możesz ubierać się, jak chcesz. Są jednak sytuacje, w których warto z większą uwagą dobierać strój i dodatki. Dojrzałej kobiecie nie wszystko będzie pasować. A poza tym o niektórych ubraniach, w które chętnie ubierają się np. dorastające nastolatki, lepiej zapomnieć raz na zawsze" - Wirtualna Polska

1. Kolorowe koszulki z zabawnymi nadrukami do tego broń Boże tzw. młodzieżowa biżuteria , cokolwiek to znaczy :/ !
W zasadzie nie wiem jak się do tego ustosunkować ponieważ teraz właśnie takie t-shirty są jak najbardziej na topie i nie mam tu na myśli np. głowy psa na piersi ale ciekawe i śmieszne napisy, które niejednokrotnie są jakimś przesłaniem, są jak najbardziej ok. No cóż widocznie w pewnym wieku trzeba wybierać czy być modną czy gustowną .

2. Szorty ledwo zakrywające pośladki !
Z tym akurat się zgodzę. Mianowicie jak piszą autorzy artykułu: na działkę czy plażę TAK ale już w przypadku wyjścia na miasto zdecydowanie odpada nie mówiąc o pracy. Ja osobiście nie posiadam takich szortów z prostej przyczyny, moja figura nie nadaje się na takiego typu strój. :)

3.Kryształki, brokat i cekiny na ubraniach !
Co do brokatu to się zgadzam bo mi się to po prostu nie podoba ale jeżeli chodzi o kryształki i cekiny to już nie mogę się zgodzić. Kolejny sposób ozdabiania ubrań który jest akurat na topie. Patrząc chociażby na propozycje  z ostatniej Burdy dotyczące np."andrzejek", albo bardzo modne kołnierzyki, które również są ozdabiane cekinami czy kryształkami czy koralikami itp.

4.Rozkloszowane, falbaniaste spódniczki !
Kolejny hit sezonu (nie mam na myśli falbanek tylko rozkloszowanie :P), który jest nam zabroniony jeżeli przekroczymy magiczny próg 30-tych urodzin ;)

5.Kolorowe skarpetki !
Z tym się zgodzę. Sama posiadam kolorowe skarpetki ale noszę je tylko po domu żeby mi stopki nie zmarzły.

6.Bluzy z kapturem !
Posiadam jedną ale dawno jej nie nosiłam.

7.Mocno wycięte biodrówki !
Jak zwykle ze względu na moją figurę temat mnie nie interesuje :)

8.Czapki z daszkiem !
Wg mnie dozwolone tylko na wakacjach.

9.Torby z nadrukiem, torby lniane !
Co do tych z nadrukiem nie mam zdania natomiast jeżeli chodzi o lniane to posiadam ale tylko takie w których noszę zakupy :)

10.Młodzieżowa biżuteria !

11.Kolorowe frotki do włosów i „słodkie” spinki !
Carrie Bradshaw z „Seksu w wielkim mieście” w jednym z odcinków również kolorowym frotkom powiedziała zdecydowanie NIE. Kto chce być modny nie nosi frotek :)

12.Bazarowe tenisówki !
 
A Wy co sądzicie o tych przykazaniach?

3 komentarze:

  1. Mysle, ze sposob ubierania nie ma nic wspolnego z wiekiem. Idac takim tropem nie nalezy tez nosic spodnic przed kolano, sukienek dopasowanych, ubran w intensywnych kolorach itp. itd.
    Wazne zeby nosic to co pasuje a jednoczesnie to co sie lubi.
    Kicz i tandeta jest kichem i tandeta bez wzgledu na wiek noszacego :)
    Pozdrawiam,
    Mag
    P.S. Przepraszam za brak polskich czcionek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury!

    Kobieta dojrzała? Może wręcz przejrzała skoro skończyła 30 lat? Ja osobiście 30 lat skończę za tydzień i różne mnie refleksje w związku z tym nachodzą, ale o wyrzuceniu koszulek z nadrukami nie pomyślałam. A mam ich trochę, do tej pory mi się wydawało, że o ile nie widnieje na nich Hello Kitty, albo różowa Barbie, to nie są one niestosowne do wieku. Cóż, chyba się myliłam:)

    Z tymi spódniczkami to też się muszę zastanowić. Prawie wszystkie mam przed kolano, albo do połowy uda. Jestem niska, szczupła, mam proste nogi i figurę raczej ok. to myślałam, że mogę chodzić. A tu proszę, jak nic za tydzień wszystkie muszą pójść w kosz. Ech, że też ja nie natrafiłam na ten artykuł wcześniej!! Wtedy odpowiednio mogłabym przygotować swoją szafę nie nieuchronne nadejście dojrzałości. Tak czy siak teraz już wiem. Myślę, że w ramach przewidywalności powinnam zacząć kupować wyłącznie bluzki z golfem i dać sobie spokój z dżinasami bo te za kilka lat prawdopodobnie nie będą dla mnie odpowiednie:) A tak w ogóle to najlepiej kupować spodnie z jedna nogawką, w sam raz dla osób, które jedną noga stoją w grobie:)

    A tak na poważnie, to wypisywanie takich ogólników jest głupie i w sam raz odpowiednie dla tego typu portali internetowych. Zgadzam się z komentatorką powyżej, trzeba wiedzieć w czym się dobrze wygląda i wystrzegać się kiczu, bez względu na wiek:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń