Translate

niedziela, 4 listopada 2012

Była sobie stara torba :P...

Witam serdecznie.
Jak zwykle przepraszam za moją nieobecność aczkolwiek jest ona usprawiedliwiona bo nie bezproduktywna. W dzisiejszym poście przedstawię trzech bohaterów tego odcinka, którzy w następnym poście zagrają jedną, wspólną rolę mam nadzieję :).
Ostatnio robiąc porządki w szafie przed sezonem zimowym, poczyniłam małe czystki i znalazłam kilka rzeczy, które powinny wylądować w śmieciach ale od razu w mojej głowie  znalazły nowe zastosowanie i tak właśnie przedstawiam Państwu:

1.STARA TORBA NA ZAKUPY


2. STARA ZASŁONKA,KTÓRA ZA CZASÓW PANIEŃSKICH DZIELNIE SŁUŻYŁA W MOIM POKOJU U RODZICÓW


3. KURTKA WIOSENNA MOJEGO ŚLUBNEGO, OCZYWIŚCIE TEŻ STARA :)



Czy ktoś ma pomysł co z tym zrobię ;)? Jutro od rana mam plan się tym zająć więc po południu bądź wieczorem podzielę się swoim "tworem".
Buziaki i miłej reszty niedzieli.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz