Translate

czwartek, 15 listopada 2012

Zniesmaczona...

 digart.pl


 digart.pl

To nie ja :D, broń Boże ale tak mnie zaintrygowały te zdjęcia że nie mogłam się oprzeć i musiałam je Wam pokazać. Albo jestem nienormalna  albo sama nie wiem ale czy uważacie że dziewczyna na tym zdjęciu jest atrakcyjna?
Rozumiem, że każdy ma jakiegoś idola, mentora kogoś na kim mógłby się wzorować ale coś takiego??? Zdjęcie przedstawia ukraińską modelkę,której jak mniemam idolką i wzorem do naśladowania jest słynna lalka Barbie. Na stronie z której zapożyczyłam te fotografie, napisali że jej piękno jest abstrakcyjne i indywidualne. W zasadzie nie zagłębiałam się w życiorys tej dziewczyny i nie wiem czy jej figura jest naturalna w co szczerze wątpię no bo jak to możliwe aby naturalnie mieć taką talie, ale mi osobiście się nie podoba "to piękno". No i jeszcze ten makijaż, który mnie przeraża.
Ktoś może pomyśleć że jestem zawistna czy może zazdrosna. Osoby, które mnie znają wiedzą jak wyglądam (rozmiar 38/40 przy wzroście 164 cm) i że wiecznie się odchudzam :P ale chciałam ogłosić wszem i wobec że nie piszę tego posta kierowana zazdrością. Nigdy nie byłam zawistna w stosunku do szczuplejszych koleżanek, mimo że jestem kobietą i mam męża :), lubię się obejrzeć na ulicy za szczupłą i atrakcyjną dziewczyną, która ma ładny makijaż i jest ładnie ubrana ale modelka na tym zdjęciu kompletnie mi się nie podoba. 
No cóż jak to się mówi są gusta i guściki ale patrząc na te fotografie jestem zdecydowanie na NIE !!! 
A co Wy sądzicie o takim wyglądzie???

Pozdrawiam i śle buziaki

4 komentarze:

  1. zupelnie nie przemawia do mnie jej look, ale uwazam, ze kazdy ma prawo zyc i inspirowac sie jak mu serce podpowiada. Jesli to ja uszczesliwia, to ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z przedmówczynią w 100%... zapraszamy do nas http://prettyflaming.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym dała wiele za taką talie :) ale tylko talię....

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie to wyglada na pomoc photoshopa :D

    OdpowiedzUsuń