Translate

czwartek, 22 listopada 2012

Burda 12/2012

Witam wszystkich.
Wszyscy maniacy szycia mają nową Burdę mam i ja :D. 


Wreszcie udało mi się ją kupić. No i od razu prezentuję jakie projekty zwróciły moją uwagę najbardziej.
Numer prezentuje dosyć sporo kreacji ze świecących tkanin, z cekinami, idealnych na wyjścia np. andrzejkowe oraz nieco bardziej dostojne projekty nadające się do ubrania np. na kolację świąteczną, Wigilię.


 Ta sukienka bardzo przypadła mi do gustu aczkolwiek chyba zmniejszyłabym trochę dekolt.


 Piękna suknia. Idealna na Wigilię chociaż tu również dokonałabym małej korekty mianowicie skróciłabym ją ponieważ na kolację w gronie rodzinnym jest troszkę za elegancka. Jak wiadomo w trakcie kolacji wigilijnej jest sporo zamieszania, podawanie do stołu, wymiana brudnych talerzy na czyste itd. dlatego uważam że długość proponowana przez Burdę jest po prostu niewygodna. 


Tą spódniczkę można założyć zarówno w gości jak i do pracy. Moim skromnym zdaniem bardzo funkcjonalny i uniwersalny model :)


 Elegancka mama i córka. Jestem jak najbardziej na TAK.


 Uwielbiam proste kroje. Są eleganckie i piękne w swej prostocie, tak jak bluzka prezentowana na powyższym zdjęciu. W zestawieniu z prostą spódnicą wygląda ślicznie. 



 Nasza kochana Burda nie zapomniała również o propozycjach ozdób na choinkę. Święta zbliżają się coraz większymi krokami więc pomysł kolorowych bombek jak najbardziej trafiony.


Złoto. Bardzo modne w tym sezonie zarówno jeżeli chodzi o modę jak i kosmetyki.



No i na koniec zapowiedź nowego numeru, który ukaże się już 14 grudnia a w nim propozycje strojów karnawałowych dla dzieci czyli to na co czekam z niecierpliwością ponieważ moja córcia w okolicach stycznia/lutego będzie miała balik w przedszkolu i oczywiście jak zwykle jest dylemat z wyborem stroju. W końcu ile razy można się przebierać za księżniczki :P. Liczę na ciekawe propozycje :D, które zostaną zaakceptowane przez moje wybredne dziecko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz