Translate

wtorek, 6 listopada 2012

Must have - DYWAN ;)

Brzmi dziwnie? No cóż :) , jeden z portali  (Onet)  krzyczy do nas tytułem "Tej jesieni owiń się w dywan!". Zaintrygowana wchodzę i co widzę?  Jak się dowiadujemy z krótkiej zajawki pod zdjęciami, powraca moda na grubaśne tkaniny z których możemy uszyć płaszczyk czy kurtkę a także tzw. ubrania z "koca" mają być hitem. Oglądając zdjęcia może ze dwie lub trzy kreacje przypadły mi jako tako do gustu. No ale cóż to są fanaberie projektantów więc nie do wszystkich może docierać taki styl. Ja osobiście z grubaśnych tkanin   bardzo lubię grube dzianiny  ponieważ łatwo się z nich szyje przynajmniej mnie :) i są idealne do noszenia zwłaszcza przy takiej pogodzie. Grzeją nasze zmarznięte ciałka i przy okazji wyglądają wspaniale w zasadzie na każdej sylwetce oczywiście w dopasowanym odpowiednio kroju. W podsumowaniu artykułu czytamy że im grubiej się otulamy tym lepiej a więc miłego otulania i kreatywnych pomysłów.

Niżej 2 zdjęcia zapożyczone z blogu numphs , kolekcja Burberry ,które mnie w jakiś sposób zainspirowały i jak tylko znajdę odpowiedni materiał to coś "wytworzę" , może :P...




Miłego i cieplutkiego wieczoru.
U mnie dziś Liga Mistrzów :/ więc chyba spędzę wieczór przy książce. Zaczęłam ostatnio czytać mega cegłę pt. APSARA, M.Litmanowicza. Nigdy nie  czytałam nic od tego autora ale póki co książka zapowiada się ciekawie. Prawie 800 stron ( to co tygryski lubią najbardziej) "rozpalającej zmysły historii pełnej muzyki,smaków,zapachów i rozkoszy", tak reklamują tę książkę ;).
No cóż jeszcze raz cieplutkiego i milutkiego wieczoru.
Pozdrawiam LaFaMi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz